tirsdag 1. september 2009

Nytt slips

Jah!





13 kommentarer:

  1. Og med 2-dagersskjegg så du skikkelig mandig og barsk ut.

    SvarSlett
  2. Bare at dette er mitt 14-dagersskjegg......

    SvarSlett
  3. Hei, Chris! Jeg bare lurer på om du er singel. Hvis du er det, kan sikkert Monika legge inn noen gode ord for meg.

    Med vennlig hilsen Mona Christine

    SvarSlett
  4. Chris, jeg vil gjerne legge inn et godt ord for Mona Christine. Hun er vakker, smart og morsom. I tillegg er hun en skikkelig skrue, og det passer jo deg fint.

    (Mona Christine, hva med han andre kjæresten? Og kan Chris bare flytte inn med en gang?)

    Hilsen Monika

    SvarSlett
  5. Tusen takk, Monika!

    To skruer er bedre enn ingen skruer.

    (Det er litt dårlig dekning på parentesfronten her i dag.)

    SvarSlett
  6. Og tydeligvis en kløpper på rettskriving! Alle som klarer å skrive "parentesfronten" riktig får stjerne i boken. Og i margen.

    SvarSlett
  7. To skruer, to stjerner.

    Dette er rett og slett meningen, Chris!
    Du ser det selv?

    SvarSlett
  8. Jeg, derimot, er singel helt på ordentlig. Monika kan sikkert legge noen gode ord for meg også. Kankje.

    SvarSlett
  9. Kan du det, Monika?

    SvarSlett
  10. Jeg har hund, og liker å legge meg tidlig. Er det turn-off?

    SvarSlett
  11. Chris, jeg vil gjerne legge inn et godt ord for Claire!

    Hun er vakker, morsom, har fin utsikt fra terassen sin og kan alle franske triksene for forføring.

    <3-lig hilsen Monika

    (Chris, trenger du en datingmanager, så ser det ut som jeg bør ta jobben. Jeg vurderer allerede å ta betalt for disse oppdragene)

    SvarSlett
  12. Liker du å legge deg tidlig!? Leser du på sengen, eller liker du å sovne tidlig også? Jeg har aldri lagt meg tidlig, men jeg skal prøve det i kveld. Jeg liker å stå opp sent, da. Jeg er veldig glad i å sove.

    Jeg har katt, men jeg hadde nettopp en hund. Hunden heter Gordon og er en setter. Jeg håper du ikke har en liten gneldrebikkje, Chris! Hunden bor igjen hos tidligere ektemann. Ryddige forhold.

    Jeg er snill og grei, og så har jeg runde kanter sies det. Da gjør det vel egentlig ikke noe om du har en liten gneldrebikkje heller, så rund som jeg er.

    SvarSlett
  13. Med vennlig hilsen Mona Christine

    SvarSlett