søndag 8. august 2010

Mens vi venter - 3 dager igjen

3 dager til Den Store Dagen. 3 dager til Helaften med Steffen og Chris.

Akkurat nå er jeg bare glad for at Steffen er Verdens Tregeste. Helaften er ikke brukt opp. Den finnes ennå.

Så - hva skal jeg gjøre mens jeg venter?
  • Tvinne tommeltotter? Næsj, det er så kjedelig
  • Ponikanere? Jaha!
  • Jobbe litt? Jupp.
  • Vase på nett? Selvfølgelig.
  • Gå til frisøren? Hm, kanskje...siden veddemålets siste dag har jeg nesten fått langt hår!
  • Lese pensum? Jadajada.
  • Vente? Ja.
  • Vente mer? Ja.
  • Vente enda mer? Ja.
Jeg vet ennå ikke hvor vi skal spise, det skal Steffen bestemme. Jeg vet heller ikke hvilken kjole jeg skal ha på, men det skal ikke Steffen bestemme. Jeg vet slett ikke hvilken dress/skjorte-kombinasjon Chris velger, mulig Steffen får komme med råd der.

Jeg lurer på om vi finner orddelingsfeil i menyen...

4 kommentarer:

  1. burde du ikkje kjøpt deg ein ny kjole? :)

    SvarSlett
  2. Eller burde ikke Isabel kjøpe ny kjole sånn at du kan låne?

    SvarSlett
  3. Jeg synes Isabel og Chris har to glimrende forslag her! Hm, lønn på onsdag? Det kan gå!

    SvarSlett
  4. eg HAR jo faktisk kjøpt nokre nye kjolar i det siste, men du får heller låne dei ein annan gong, sidan eg er i gokk.

    SvarSlett