søndag 8. august 2010

Venting kan være interessant

Jeg må faktisk levere dressene til rensing i morgen, og håper at de er klare til onsdag. Hvis ikke må jeg også gå i kjole, og da må jeg avtale med Monika slik at vi ikke dukker opp i samme antrekk. Igjen!

Ja, dressene er blitt urene. De har vært på utlån, og fått matflekker på seg. Men det er fiksbart.

Jeg gleder meg til onsdag, og håper Steffen har noe gøy på lur. Jeg stoler på Steffen.

Vi satser også på live-blogging underveis på onsdag. Det er jo nå det endelig skjer! Det endelige punktum for Helaften. Trist og moro på samme tid!

3 kommentarer:

  1. Tenk at du har blitt en sånn som folk kommer for å låne dress av. Dette er rørende, Chris. Og stort. *snufs*

    SvarSlett
  2. Ja, det er en fantastisk og voksen følelse!

    SvarSlett
  3. Jeg håper i grunnen veldig at du har glemt å lever inn dressene og må troppe opp i kjole! Jeg tenker det hadde vært en fin avslutning. Monika kan komme i dress? JA!

    SvarSlett