tirsdag 25. august 2009

Å ta bilde av seg selv

Det prøvde jeg i dag, for jeg var alene på kontoret, og jeg er så redd for å glemme dokumentasjonen. Dette er meg. Gitaren til venstre tilhører Arve, og kartene til høyre tilhører Tina. Kjolen har jeg lånt av søte Isabel.

Når man er alene på kontoret, kan man tillate seg noen friheter.

Til slutt gikk jeg ut for å bli fotografert. Minn meg på at jeg ikke skal stå mer med armene i siden, for det så ganske teit ut.

Og så gleder jeg meg til å få langt hår igjen. Sukk...

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det var trist at du ikke har fått noen kommentarer, så jeg skriver en selv! Veldig bra kjole, og bra observert at du ikke må stå med hendene i siden.

    Guri Kluten har forresten skremt vettet av flere av mine elever i dag med sitt fantastiske skrik!

    SvarSlett
  2. Fint. Vi må ha kommentarer. :) I dag fikk jeg ekstra mye skryt på jobben, da, og det var gøy.

    Guri Kluten. Yeah.

    SvarSlett
  3. Du er lett DRIIITFIN i min kjole. Eg klarar nesten ikkje å forholde meg til det.

    Også elskar eg dei andre kjolane dine. Så det så! Du er fin, Monika. Elskar framleis veddemålet, og lovar å bli betre på kommentering igjen! ;)

    SvarSlett