mandag 24. august 2009

Ny uke, nye overraskelser.

Altså, når man går på jobb i dress får man unektelig mye oppmerksomhet. I dag skjedde det at jeg fikk en baby i fanget, til stor glede for de andre ansatte - og til stor skrekk for meg (noe jeg prøver å illustrere med uttrykket her). Men det gikk overraskende bra (kanskje fordi den lille saken sov....).



Jeg kan også bidra på andre måter når jeg går i dress. Jeg kan posere:





Og jeg kan hjelpe til med it's learning:




Ja, dressen byr på mange muligheter. Det kan anbefales på det sterkeste!


6 kommentarer:

  1. Finfin reportasje fra dagens hendelser! Hvor fattig var vel ikke livet før 19. august.

    SvarSlett
  2. Ja, kan du tenke deg at vi klarte å leve uten dette? Gleder meg til Steffen taper og må betale byturen vår :)

    SvarSlett
  3. Babyholding i ny, fin, dyr dress er ikke nødvendigvis veldig lurt... Noe min mann erfarte da vi feiret navnefest og bryllup på samme dag... Når jeg tenker meg om er det kanskje ikke så farlig i ditt tilfelle. Babygulpflekker kan vel lett forveksles med krittstøv, som jeg går ut fra at dressene dine snart er full av. Eller snakker vi Smartboard?

    SvarSlett
  4. Vi snakker selvsagt digital undervisning i det hele tatt, både tavlemessig og på andre måter. Men babygulp er likefremt ikke noe jeg vil ha på meg.

    SvarSlett
  5. Men Chris, hvorfor følger hun ikke med på skjermen når du hjelper til med itsl? Du må være litt strengere!

    SvarSlett
  6. Du vet, disse som trenger tilpasset opplæring har jo oppmerksomhetsrekkevidde som en fruktflue.

    SvarSlett