torsdag 27. august 2009

Ut på tur - alltid kjolesnur(r)

Eh, ja, noe slikt.

Her er meg på Smørås-tur i kjole. Det var VÅTT, men veldig gøy. Jeg og Tina har fått noen fantastiske elever, og hvis de fortsetter å være så greie, skal vi nok finne på mye gøy sammen med dem.

Og for slike fine elever tar man gjerne en tur i sklia og risikerer både liv og helse:

Jeg tror forresten dette må være den dårligste hårdagen min noensinne, og jeg har lagt ut flere bilder enn noen gang før. I'm so cool, baby!

4 kommentarer:

  1. ...det ser ut som eg kanskje må låne kjolar når dette er ferdig ;)
    også ser det ut som det perfekte festivalantrekk!

    SvarSlett
  2. Uff da... Ser ut som om det var mer en fingeren som gikk... På det øverste bildet er jo halve armen kuttet av, og likevel smiler du :-)

    SvarSlett
  3. Jeg er tapper. Dessuten kjenner jeg jo en uten arm og en uten fot, så da kan jeg ikke klage.

    Isabel, du kan låne. Den kostet 10 euro på marked i Spania. :)

    SvarSlett