tirsdag 18. august 2009

Lykken er å gå i kjole på jobb

Nemlig.

Jeg kan avsløre at jeg gleder meg som en liten unge, og i morgen skal jeg se om jeg klarer å poste blogginnlegg fra mobilen. Kjolene er ikke strøket, men noen er klar likevel. Jeg trenger ikke kjøpe heller, for snille Isabel har lånt meg en hel pose med kjoler frem til oktober.

Det eneste som begrenser lykken, er at jeg akkurat husket at jeg skal jobbe 80% i år og dermed bare ha fire dager på jobb. Livet er jammen fullt av bekymringer.

Kjære Steffen og Chris - lykke til med oppdraget! *tar i hånden og neier*

3 kommentarer:

  1. Du kan få gå med kjole viss vi skal lese saman òg, Monika. Så kan eg gå med bukse (neida!)
    Eg har alltid fri torsdagar og fredagar. :)

    SvarSlett
  2. Hmm.... Fire dager i uken? Da begynner dette å bli meget skeivt, og da synes jeg iallfall at jeg kan få dispensasjon til å gå uten dress på fjelltur!

    SvarSlett
  3. Heldigvis kan Monika gå med kjole på lesesalen med meg (eg har høyrd at masterstudentane har SIN EIGEN!). :)

    Lukke til alle saman!

    ps. Monika. Er det dårleg av meg å kome med tips på orddelingsfeil?

    SvarSlett