lørdag 15. august 2009

Statusrapport Steff.


For å planlegge denne oppdraget har jeg funnet ut av at jeg ikke trenger å bære med meg annet enn mobiltelefonen. Kamera og taleopptaker er funksjonene jeg skal bruke for å dokumentere mitt viktige arbeid for norsk rettskriving. Jeg tenker at i en by som Oslo må det være veldig lett å finne butikker/kiosker etc. som har skilt o.l. med orddelingsfeil så denne oppgaven tar jeg med stormende ro. Har for øvrig gått igjennom deres innleg for å sjekke etter orddelingsfeil uten hell, men hva annet kan man forvente av to lærere...sorry Chris, adjunkt med opprykk (var det det du var?) mente jeg.

La spillet begynne!

2 kommentarer:

  1. Jeg tror faktisk du kommer til å slite. Husk å kjøpe billett til Bergen til den 16.oktober da. Og ta med penger!

    SvarSlett