fredag 21. august 2009

Veldig bra start på dressdag nr 3!


I dag har jeg atter en gang fått masse positiv oppmerksomhet på jobben. I tillegg har jeg delt ut pastiller (ja, pastiller) til alle mine kollegaer. Det der med at man skal få sin lønn i himmelen er ikke noe for meg.


Jeg vil ha min lønn nå! Jeg tar gjerne imot andres lønn også.
Bildet er tatt mens jeg gjør det som lærere elsker å gjøre. Nemlig kopiere! Og jeg viser at dette er gøy ved å smile og være glad for at kopien ble akkurat sånn som jeg hadde planlagt.


2 kommentarer:

  1. Kopiere - hva er det? Printer man ikke ut ting nå for tiden?

    SvarSlett
  2. Hehe. Ikke når man skal legge ved noe som ligger i elevmappen. Selv om jeg kunne scannet det for deretter å printe det ut, men det virket noget tidkrevende. Dette er jo også grunnen til at alle lærere burde få sin egen kopi-/printesekretær.

    SvarSlett